Opis projektu
Lokalizacja: Szczecin, Polska
Obiekt zaprojektowano jako konstrukcję trójprzęsłową z monolitycznymi przyczółkami z równoległymi do osi jezdni skrzydłami. Wzdłuż ścian bocznych zostaną ukształtowane stożki o nachyleniu 1:1,5. Wykorzystano istniejące filary po ich wzmocnieniu, które obecnie są podparciem istniejącego,czynnego mostu kolejowego.
Projektowany most jest zlokalizowany pomiędzy mostami istniejącymi, zarówno kratowym kolejowym jak i drogowym. Przyjęto zbliżony typ konstrukcji do mostu sąsiadującego, o tych samych rozpiętościach przęseł. Zaprojektowano konstrukcję mostu jako stalową o zmiennej wysokości środnika zespoloną z płytą z betonu sprężonego.
Przekrój poprzeczny: 2-dźwigarowy o zmiennej wysokości środników, stalowy, zespolony z płytą współpracującą, płyta pomostu sprężona poprzecznie.
Wymagania
- Kompleksowa obsługa projektowa i logistyczna dająca pewność dotrzymania założonych terminów oraz przewidzianego budżetu - współpraca z klientem już od etapu przetargu celem optymalnego przygotowania założeń technologiczno - harmonogramowych.
- Dostarczenie wysokiej jakości sprzętu specjalistycznego w postaci systemów deskowań i rusztowań gwarantujących odpowiednią jakość, niezawodność i bezpieczeństwo.
- Dbałość o doskonały poziom świadczonych usług.
Klient
Generalny Wykonawca: Roverpol Sp. z o.o.
Podwykonawca: Durobud Sp. z o.o.
Korzyści dla klienta
- Czas realizacji zadania zgodny z założeniami harmonogramu.
- Wysoki poziom bezpieczeństwa prowadzonych robót budowlanych.
- Profesjonalna obsługa technologiczna i logistyczna PERI.
- Możliwość wykorzystania systemowych elementów PERI do wykonania tymczasowego stężenia konstrukcji stalowej pomostu.