You are on PERI's international website. Click here to switch to PERI USA. Click here to view all PERI websites.

DK7 Kalsk - Miłomłyn

Opis projektu

Lokalizacja: Kalsk - Miłomłyn, Polska

  • 37 km odcinek drogi krajowej 7
  • 29 obiektów inżynierskich o konstrukcji ramowej, belkowej (sprężane), prefabrykowanej; w tym wiadukty  kolejowe WK-5 i WK-9 wykonywane metodą nasuwu poprzecznego, oraz obiekt ramowy WS-27 – pierwsza w Polsce realizacja z zastosowaniem przejezdnego deskowania tunelowego

Wymagania

  • Bezpieczne wykonanie różnorodnych obiektów mostowych
  • Wysokie wymagania dotyczące powierzchni licowych betonu
  • Krótki czas realizacji kluczowego z punktu widzenia harmonogramu obiektu ramowego WS-27

Klient

Budimex S.A.

Korzyści dla klienta

  • Dotrzymanie napiętego harmonogramu robót warunkowanego przez krytyczny obiekt WS-27
  • Bezpieczeństwo wykonywania prac
  • Wykonanie prac zgodnie z wysokimi wymaganiami dotyczącymi jakości lica betonu
  • Pewność dostaw wymaganego potencjału deskowań i rusztowań na budowę

Rozwiązanie PERI

  • Dzięki modułowemu zestawowi inżynieryjnemu VARIOKIT możliwe było wykonanie pierwszego w Polsce przejezdnego deskowania ramowego obiektu WS-27. Zagwarantowało to bardzo szybką realizację obiektu
  • Zastosowanie deskowania VARIO przy wykonawstwie obiektów WK-5 i WK-9 pozwoliło bezpieczny montaż na poziomie terenu, co minimalizowało ryzyko wystąpienia wypadków