Budowa mostu na rzece Białka w km 9+785,00, w ciągu drogi powiatowej nr 1642k Groń - Trybsz - Niedzica w km 2+131,50 w miejscowości Trybsz

Most przez Białkę
Trybsz, Polska

  • Nowy most ma na celu poprawienie warunków bezpieczeństwa i parametów użytkowych przekraczania rzeki Białka, mając również na uwadze względy środowiskowe. 
  • Konstrukcja ustroju i forma architektoniczna jest neutralna dla terenów zieleni, a zachowanie odpowiedniej długości i wysokości obiektu minimalizuje wpływ na istniejące szlaki migracyjne wzdłuż koryta rzeki.
  • Konstrukcję nośną stanowi ustrój łukowy z jazdą dołem z podwieszonym pomostem.
  • Dwa łuki żelbetowe monolityczne mają przekrój poprzeczny 1,0 m x 2,4 m. Łuki stężone są za pomocą belek żelbetowych o przekroju kołowym i średnicy 0.8 m.
  • Sprężony żelbetowy pomost jest podwieszony do łuku za pomocą wieszaków stalowych.
  • Całkowita długość ustroju nośnego wynosi 96,50 m, a całkowita szerokość obiektu 15,12 m. Wysokość łuku w środku rozpiętości przęsła wynosi 18,9 m.  

 

 

Lokalizacja
Kategoria
Budownictwo infrastrukturalne
Uczestnicy projektu
Generalny wykonawca: Przedsiębiorstwo Budowlane ESBUD

Budowa

Zdjęcia z fazy realizacji

Opis projektu

Dariusz Podgórni, kierownik robót, ESBUD
Dariusz Podgórni, kierownik robót, ESBUD
Dariusz Podgórni
Kierownik robót
Indywidualny projekt technologiczny i przyjęte rozwiązania umożliwiły łatwy i bezpieczny montaż dzięki czemu zrealizowaliśmy prace budowlane w założonym przez nas terminie. Istotne okazało się również wsparcie techniczno-handlowe oraz terminowość dostaw.

Rozwiązania PERI

Pracujesz nad podobnym projektem?

Pomożemy Ci to zrealizować.
Budowa mostu na rzece Białka w km 9+785,00, w ciągu drogi powiatowej nr 1642k Groń - Trybsz - Niedzica w km 2+131,50 w miejscowości Trybsz
Budowa mostu na rzece Białka w km 9+785,00, w ciągu drogi powiatowej nr 1642k Groń - Trybsz - Niedzica w km 2+131,50 w miejscowości Trybsz