Most kolejowy w ciągu LK 104, Chabówka - Rabka Zdrój (km. 4+146 )

Most kolejowy w ciągu LK 104
Rabka Zdrój, Polska

Konieczność przekroczenia rzeki Raby bez ingerencji w podłoże oraz usytuowanie konstrukcji podporowej mostu na czas betonowania powyżej poziomy wody 1000-letniej, wysoki standard BHP podczas realizacji prac

Lokalizacja
Kategoria
Budownictwo infrastrukturalne
Uczestnicy projektu
Generalny wykonawca: BUDIMEX SA

Budowa

Zdjęcia z fazy realizacji

Obejrzyj film

Opis projektu

Od lewej: Andrzej Adamczyk, Kamil Blitek - BUDIMEX
Od lewej: Andrzej Adamczyk, Kamil Blitek - BUDIMEX
Od lewej: Andrzej Adamczyk, Kamil Blitek
Kierownik robót mostowych / Kierownik robót mostowych | BUDIMEX SA
Znajdujemy się na budowie LK 104, odcinek A1 Chabówka – Rabka Zdrój obiekt km 4 + 146. Jest to obiekt sprężany. Jest widoczne deskowanie ustroju nośnego w postaci kratownic VRB. Wspólnie z dostawcą deskowań firmą PERI udało nam się dopracować system pozwalający na pokonanie przeszkody o rozpiętości 30 m. Kratownice VRB przyjechały w tandemach jak również w pojedynczych zestawach.
Andrzej Adamczyk


Kratownice VRB z racji swojej rozpiętości zostały częściowo sprefabrykowane w magazynie PERI i przyjechały do nas w odcinkach 6-metrowych dla tandemów oraz w odcinkach 12-metrowych dla pojedynczych kratownic. To znacząco usprawniło i przyspieszyło proces montażu na budowie, oczywiście w ścisłej współpracy z projektantami.
Kamil Blitek

Rozwiązania PERI

Pracujesz nad podobnym projektem?

Pomożemy Ci go zrealizować.

Most kolejowy w ciągu LK 104, Chabówka - Rabka Zdrój (km. 4+146 )
Most kolejowy w ciągu LK 104, Chabówka - Rabka Zdrój (km. 4+146 )