Specjalny wariant deskowania VARIO skraca czas pracy rusztowań na budowie

Budowa mostu drogowego M-8 w ciągu obwodnicy Szczecinka
Szczecinek, Polska

  • Obiekt dwujezdniowy
  • Zaprojektowany w formie dwóch niezależnych monolitycznych ustrojów nośnych o sprężonym, dwubelkowym przekroju poprzecznym;
  • Ustroje o całkowitej długości teoretycznej równej LT = 160,0 m
  • Podzielone na sześć przęseł o rozpiętościach odpowiednio 23,0 + 4 x 28,5 + 23,0 m

 

 

Lokalizacja
Kategoria
Budownictwo infrastrukturalne
Uczestnicy projektu
Klient: Eurovia Polska S.A.

Budowa

Zdjęcia z fazy realizacji

Opis projektu

Krzysztof Kolosa
Krzysztof Kolosa
Krzysztof Kolosa
Kierownik Robót Mostowych
„Razem z inżynierami PERI opracowaliśmy optymalne rozwiązanie dla tego wymagającego projektu. Zastosowanie kratownic VRB pozwoliło na sprawną realizację prac przy trudnych warunkach gruntowych. Natomiast pewność dostaw wymaganego potencjału deskowań i rusztowań przełożyła się na dotrzymanie napiętego harmonogramu prac. Dodatkowym atutem PERI był stały nadzór nad prawidłowym montażem i obsługą urządzeń oraz szkolenia na budowie.“

Rozwiązania PERI

Pracujesz nad podobnym projektem?

Pomożemy Ci go zrealizować.

Specjalny wariant deskowania VARIO skraca czas pracy rusztowań na budowie
Specjalny wariant deskowania VARIO skraca czas pracy rusztowań na budowie