You are on PERI's international website. Click here to switch to PERI USA. Click here to view all PERI websites.

Most przez rzekę Odrę w ciągu obwodnicy miasta Kędzierzyn Koźle

Opis projektu

Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle, Polska

  • Jednokomorowy, betonowy, sprężany most drogowy w ciągu obwodnicy południowej Kędzierzyna Koźle
  • Most skrzyżowany pod kątem 49 st. z rzeką przez co ma najdłuższe przęsło nurtowe w Polsce wynoszące 140 m
  • Budowa zakończona w 2010 r

Wymagania

  • Przęsła dojazdowe w rusztowaniach stacjonarnych zapewniających minimalne nakłady robocze
  • Deskowania ścienne podłużnic z gotowych elementów dostarczanych na budowę
  • Duże wymagania co do tolerancji wykonania obiektu

Klient

Bilfinger Berger Budownictwo S.A.

Korzyści dla klienta

  • Dotrzymanie napiętego harmonogramu robót przy użyciu ograniczonej liczby żurawi
  • Bezpieczeństwo wykonywania prac
  • Wykonanie prac zgodnie z wysokimi wymaganiami technologicznymi
  • Pewność dostaw wymaganego potencjału deskowań i rusztowań na budowę
  • Szkolenia z zakresu bezpiecznego użytkowania deskowań dla Wykonawcy
Jarosław Czerwiński
Kierownik Robót

Zaproponowane przez PERI rozwiązania całkowicie spełniły wymagania tej skomplikowanej realizacji. Na szczególną uwagę zasługują wysokiej jakości sprefabrykowane elementy deskowań, których użycie do wykonania ustrojów nośnych pozwoliło na redukcję czasu i robocizny

Rozwiązanie PERI

  • Sprefabrykowane poziome deskowanie VARIO do elementów rusztowań stacjonarnych umożliwiające rotacje pomiędzy przęsłami
  • Wieże PERI optymalizowane zależnie od obciążenia minimalizując ilości sprzętu i nakładów roboczych
  • Uniwersalne, ekonomiczne deskowanie ścienne VARIO da podłużnic i poprzecznic