MS-39 w ciągu trasy S6, odcinek Bożepole Wielkie -Luzino 7+910.42 km

MS-39 w ciągu trasy S6
Bożepole Wielkie - Luzino, Polska

  • Obiekt dwujezdniowy o kącie skosu z drogą S6 równym 65 stopni.
  • Zaprojektowany w formie dwóch niezależnych monolitycznych ustrojów nośnych o dwubelkowym przekroju poprzecznym.Ustrój składa się z trzech przęseł o rozpiętościach odpowiednio 20,0+34+20,0 m
  • Pod środkowym przęsłem przepływa rzeka Łeba.

 

 

 

Kategoria
Budownictwo infrastrukturalne
Uczestnicy projektu
Generalny wykonawca: PORR S.A.
Podwykonawca robót żelbetowych: G&M Group Sp. z o.o.

Budowa

Zdjęcia z fazy realizacji

Opis projektu

Marcin Zasadowski - G&M Sp. z o.o.
Marcin Zasadowski - G&M Sp. z o.o.
Marcin Zasadowski
Kierownik Budowy
Razem z inżynierami PERI opracowaliśmy optymalne rozwiązanie dla tego wymagającego projektu. Zastosowanie kratownic VRB pozwoliło na sprawną realizację prac przy trudnych warunkach gruntowych, dużym kącie skosu obiektu i rozpiętości środkowego przęsła. Natomiast pewność dostaw wymaganego potencjału deskowań i rusztowań przełożyła się na realizację ustroju nośnego w ramach napiętego harmonogramu. Dodatkowym atutem PERI był stały nadzór nad prawidłowym montażem i obsługą urządzeń oraz szkolenia na budowie.

Rozwiązania PERI

Pracujesz nad podobnym projektem?

Pomożemy Ci go zrealizować.

MS-39 w ciągu trasy S6, odcinek Bożepole Wielkie -Luzino 7+910.42 km
MS-39 w ciągu trasy S6, odcinek Bożepole Wielkie -Luzino 7+910.42 km