Założeniem architekta jest zachowanie charakteru XIX-wiecznych kazamatów oraz podkreślenie surowego klimatu radzieckich więzień i wtopienie muzeum w otoczenie. Taką rolę pełni beton barwiony w masie w kolorze cegły, formowany w deskowaniach o poszyciu tradycyjnym.

Muzeum Katyńskie
Warszawa, Polska

  • Renowacja zabytkowej kaponiery z nowymi trzonami komunikacyjnymi
  • Deskowanie ścian i stopni schodów dojścia do Epitafium Katyńskiego przecinających wał Cytadeli
  • Odtworzenie fragmentu Muru Carnota między wałem a murem zewnętrznym Cytadeli
  • Ściana łukowa cokołu Kaponiery
  • Elementy żelbetowe wykonane w technologii betonu architektonicznego barwionego w masie na kolor czerwonej cegły

 

 

 

Lokalizacja
Kategoria
Obiekty kulturalne
Uczestnicy projektu
Klient: PBM Poludnie S.A. 

Budowa

Zdjęcia z fazy realizacji

Opis projektu

bogdan-izdebski
bogdan-izdebski
Bogdan Izdebski
Zastępca kierownika budowy
Dzięki zaproponowanym rozwiązaniom i zastosowanym systemom PERI wykonanie skomplikowanych elementów w betonie licowym okazało się proste, bezpieczne i szybkie. Współpraca w zakresie wsparcia technologicznego i projektowego miała ogromny wpływ na uzyskany sukces budowy.

Rozwiązania PERI

Pracujesz nad podobnym projektem?

Pomożemy Ci go zrealizować.

Założeniem architekta jest zachowanie charakteru XIX-wiecznych kazamatów oraz podkreślenie surowego klimatu radzieckich więzień i wtopienie muzeum w otoczenie. Taką rolę pełni beton barwiony w masie w kolorze cegły, formowany w deskowaniach o poszyciu tradycyjnym.
Założeniem architekta jest zachowanie charakteru XIX-wiecznych kazamatów oraz podkreślenie surowego klimatu radzieckich więzień i wtopienie muzeum w otoczenie. Taką rolę pełni beton barwiony w masie w kolorze cegły, formowany w deskowaniach o poszyciu tradycyjnym.