Przęsła mostowe o przekroju skrzynkowym formowano przy pomocy elementów systemowych VARIO GT 24 oraz MULTIFLEX.
Wszystko od jednego dostawcy: elementy nadbudowy z VARIO GT 24 i MULTIFLEX na wieżach stosu ST 100. Stosowanie trzpieni z głowicą przegubową umożliwia łatwe dopasowanie deskowania do projektowanych spadków podłużnych i poprzecznych estakad.
Konstrukcja nośna z elementów systemu HD 200 przenosi bezpiecznie obciążenia wynikające z realizacji robót betonowych, dzięki temu trasa o natężeniu ruchu do 18 tys. samochodów dziennie była otwarta pod realizowanym obiektem.
Przęsła mostowe o przekroju skrzynkowym formowano przy pomocy elementów systemowych VARIO GT 24 oraz MULTIFLEX.
Wszystko od jednego dostawcy: elementy nadbudowy z VARIO GT 24 i MULTIFLEX na wieżach stosu ST 100. Stosowanie trzpieni z głowicą przegubową umożliwia łatwe dopasowanie deskowania do projektowanych spadków podłużnych i poprzecznych estakad.
Konstrukcja nośna z elementów systemu HD 200 przenosi bezpiecznie obciążenia wynikające z realizacji robót betonowych, dzięki temu trasa o natężeniu ruchu do 18 tys. samochodów dziennie była otwarta pod realizowanym obiektem.