Wiadukt drogowy WD-1 w miejscowości Tłuszcz

Wiadukt drogowy WD-1
Tłuszcz, Polska

  • Wiadukt drogowy o konstrukcji zespolonej: stal-beton, projektowany jako pięcioprzęsłowy ciągły, dwudźwigarowy, wsparty na 5 podporach żelbetowych. Długość płyty obiektu 194 m, szerokość 14,3 m.
  • Podpory skrajne projektowane jako masywne żelbetowe przyczółki o zmiennej geometrii, podpory pośrednie żelbetowe dwusłupowe połączone ryglem. 
  • Ciągi piesze i rowerowe na wiadukcie połączone z ciągami pieszymi i rowerowymi w poziomie terenu za pomocą pochylni, schodów i windy.

 

 

 

Lokalizacja
Kategoria
Budownictwo infrastrukturalne
Uczestnicy projektu
Generalny wykonawca: Przedsiębiorstwo Usług Technicznych INTERCOR  Sp. z o.o.

Budowa

Zdjęcia z fazy realizacji

Opis projektu

Wojciech Adamczyk, kierownik budowy, Przedsiębiorstwo Usług Technicznych INTERCOR
Wojciech Adamczyk, kierownik budowy, Przedsiębiorstwo Usług Technicznych INTERCOR
Wojciech Adamczyk
Kierownik budowy
Budowa tego wiaduktu to przede wszystkim wyzwanie terminowe. Napięty harmonogram robót według którego realizacja wszystkich prac wynosi zaledwie 9 miesięcy oraz krótkie „przerwy w ruchu pociągów” wymusiły konieczność opracowania optymalnych technologii wykonania prac, które uwzględniały konieczność szybkiej realizacji robót nad czynnymi torami kolejowymi. Rozwiązania projektowe zaproponowane przez specjalistów PERI pozwoliły na spełnienie warunków inwestora, a nawet nieznacznie przyśpieszyły prace. Oczywiście nie byłoby to możliwie bez odpowiedniego potencjału kadrowego i sprzętowego spółki P.U.T. Intercor oraz zaplecza materiałowo-projektowego, wysokiej jakości deskowań i sprawnego zaplecza logistycznego PERI.

Rozwiązania PERI

Pracujesz nad podobnym projektem?

Pomożemy Ci go zrealizować.

Wiadukt drogowy WD-1 w miejscowości Tłuszcz
Wiadukt drogowy WD-1 w miejscowości Tłuszcz