PERI realizuje rusztowanie pod zadaszenie stacji, które osiągnie powierzchnię 35000 m.kw., 200 m długości i 150 m szerokości (pięć boisk piłki nożnej). Obiekt będzie znajdował się na wysokości 11 metrów nad podróżnymii i przykryje 8 peronów. Wartość inwestycji wyniesie ok. 2 mld zł.
PERI dostarcza także deskowania do konstrukcji żelbetowej podziemnej hali dworcowej, połączenia tunelowego między peronami oraz przystanków dla planowanej podziemnej linii tramwajowej o pow. całkowitej prawie 29000 m.kw. Do wykonania w systemach PERI jest ok. 16000 m.kw. stropów metodą tradycyjną (h = 5,34 do 6,46 m i gr. 40 do 90 cm) i ok 13000 m.kw. metodą podstropową, ponad 700 mb ścian jednostronnych, ok 200 szt słupów metodą tradycyjną i ok 180 szt słupów ciśnieniowo w części podstropowej, ok 2100 mb ścian peronów i 20 kpl schodów z barierami w technologii betonu architektonicznego.