Systemy PERI na budowie łącznika obwodnicy północnej w Kędzierzynie Koźlu. Obiekt mostowy przez rzekę Kłodnicę i Kanał Gliwicki.

Północna Obwodnica Kędzierzyna-Koźle
Kędzierzyn-Koźle, Polska

Budowa łącznika obwodnicy północnej z ul. Przyjaźni/Strzelecką os. Blachownia w Kędzierzynie Koźlu.
Obiekt mostowy przez rzekę Kłodnicę i Kanał Gliwicki. Ustrój nośny zespolony siedmioprzęsłowy o L = 228,90 mb + 76,20 m w części z łukiem stalowym. Szerokość obiektu pierwszych sześciu przęseł wynosi 12,38 m. Dla przęsła łukowego nad kanałem Gliwickim szerokość obiektu zmienna do max. 15,96 m.

Kategoria
Budownictwo infrastrukturalne
Uczestnicy projektu
Generalny Wykonawca: Trakcja Podwykonawca: STANEX

Budowa

Zdjęcia z fazy realizacji

Obejrzyj film

Opis projektu

Mateusz Bednarz, kierownik robót mostowych, STANEX
Mateusz Bednarz, kierownik robót mostowych, STANEX
Mateusz Bednarz
Kierownik Robót Mostowych | STANEX
Znajdujemy się na budowie łącznika obwodnicy północnej Kędzierzyna-Koźle. W ciągu obwodnicy znajduje się obiekt budowlany składający się z estakady o długości 229 m oraz mostu nad Kanałem Gliwickim o rozpiętości 76 m. Ustrój nośny realizowany jest za pomocą belek stalowych o długości od 30 m do 42 m. Przy belkach stalowych o długości 42 m konieczne jest podparcie ustroju nośnego w środku ich rozpiętości w celu odciążenia konstrukcji. Podparcie to realizowane jest za pomocą wież VST z firmy PERI. Rozwiązanie to zmniejsza nam nakłady robocizny, jak również ilość potrzebnego materiału do dostarczenia na plac budowy.

Rozwiązania PERI

Pracujesz nad podobnym projektem?

Pomożemy Ci go zrealizować.

Systemy PERI na budowie łącznika obwodnicy północnej w Kędzierzynie Koźlu. Obiekt mostowy przez rzekę Kłodnicę i Kanał Gliwicki.
Systemy PERI na budowie łącznika obwodnicy północnej w Kędzierzynie Koźlu. Obiekt mostowy przez rzekę Kłodnicę i Kanał Gliwicki.