Zadaszenie stanowiska do nasuwu podłużnego gwarantuje komfort pracy niezależnie od pory roku

Most MA-91 przez Wisłę
Grudziądz, Polska

  • Żelbetowy most drogowy w ciągu autostrady A-1, zbudowany z trzech części: mostu nurtowego nad głównym korytem Wisły i dwóch estakad dojazdowych po obu stronach rzeki
  • Całkowita długość przeprawy wynosi 1953,60 metra, a długość estakad dojazdowych wynosi 994,9 m (21 przęseł) i 562,9 m (12 przęseł)
  • Na moście znajduje się jezdnia dwupasmowa dla każdego kierunku ruchu
  • Most wykonany metodą nawisową, a estakady dojazdowe metodą nasuwania podłużnego
  • Projektantem mostu był Piotr Wanecki 

 

 

 

Lokalizacja
Kategoria
Budownictwo infrastrukturalne
Uczestnicy projektu
Klient: Skanska-NDI Joint-Venture Poland

Budowa

Zdjęcia z fazy realizacji

Opis projektu

Dariusz Daniluk
Dariusz Daniluk
Dariusz Daniluk
Majster Budowy
PERI przedstawiło nam interesującą koncepcję pod względem technologii i szerokiego zakresu zastosowania elementów dzierżawnych. Prowadzenie robót niezależnie od warunków atmosferycznych umożliwiło nam zachowanie tygodniowego cyklu. Dzięki temu prace trwały o 3 miesiące krócej niż przewidywał harmonogram i to bez ubytku na jakości betonu

Rozwiązania PERI

Pracujesz nad podobnym projektem?

Pomożemy Ci go zrealizować.

Zadaszenie stanowiska do nasuwu podłużnego gwarantuje komfort pracy niezależnie od pory roku
Zadaszenie stanowiska do nasuwu podłużnego gwarantuje komfort pracy niezależnie od pory roku