Optymalne podparcie mostu MS6 kratownicami PERI HD nad nurtem rzeki Drwęcy, Droga-S7 Odcinek Miłomłyn-Olsztynek, Ostróda

Budowa Drogi Ekspresowej S7 - Most MS6 w Ostródzie
Ostróda, Polska

W ramach budowy odcinka drogi S7 Miłomłyn-Olsztynek powstaje dziewięcioprzęsłowy obiekt przekraczający: rzekę Drwęcę, rezerwat przyrody „Rzeka Drwęca”, ul. Mazurską i linię kolejową relacji Poznań-Skandawa. 
Dwunitkowy sprężony most skrzynkowy o długości nitki 560 m i długość przęsła 62 m wykonywany w deskowaniu stacjonarnym w dziewięciu taktach. 

Lokalizacja
Kategoria
Budownictwo infrastrukturalne
Uczestnicy projektu
Generalny wykonawca: BUDIMEX FERROVIAL AGROMAN
Klient: Konsorcjum EKONOVA S.A. i B4 Sp. z o.o.

Budowa

Zdjęcia z fazy realizacji

Opis projektu

Rozwiązania PERI

Pracujesz nad podobnym projektem?

Pomożemy Ci go zrealizować.

Optymalne podparcie mostu MS6 kratownicami PERI HD nad nurtem rzeki Drwęcy, Droga-S7 Odcinek Miłomłyn-Olsztynek, Ostróda
Optymalne podparcie mostu MS6 kratownicami PERI HD nad nurtem rzeki Drwęcy, Droga-S7 Odcinek Miłomłyn-Olsztynek, Ostróda