Trzypoziomowy, podziemny dworzec kolejowy, dwa z trzech poziomów znajdują się pod ziemią
Najniższym poziomem jest czteroperonowa stacja kolejowa, nad nią jest dworzec z poczekalnią, kasami, parkingami oraz wielostanowiskowym przystankiem autobusowym
Widok na plac budowy nowego dworca Łódź Fabryczna.
Rusztowania zbrojarskie i platformy betoniarskie PERI UP Rosett wyposażone zostały w kółka umożliwiające łatwe przestawianie bez konieczności używania żurawia.
Podparcie stropów grubości 100 cm – 130 cm przy użyciu wież ST100 o nośności 53,8 kN na każdą głowicę wieży. Na wieżach dźwigary VT 20 i GT 24 .
Multimodalny Dworzec Kolejowy
Widok na plac budowy nowego dworca Łódź Fabryczna.
Rusztowania zbrojarskie i platformy betoniarskie PERI UP Rosett wyposażone zostały w kółka umożliwiające łatwe przestawianie bez konieczności używania żurawia.
Podparcie stropów grubości 100 cm – 130 cm przy użyciu wież ST100 o nośności 53,8 kN na każdą głowicę wieży. Na wieżach dźwigary VT 20 i GT 24 .