Podparcie stropów grubości 100 cm – 130 cm przy użyciu wież ST100 o nośności 53,8 kN na każdą głowicę wieży. Na wieżach dźwigary VT 20 i GT 24 .

Multimodalny Dworzec Kolejowy
Łódź, Polska

  • Trzypoziomowy,  podziemny dworzec kolejowy, dwa z trzech poziomów znajdują się pod ziemią
  • Najniższym poziomem jest czteroperonowa stacja kolejowa, nad nią jest dworzec z poczekalnią, kasami, parkingami oraz wielostanowiskowym przystankiem autobusowym
  • Powierzchnia stropów 16 500 m2
  • Wysokości kondygnacji 3 - 12 m

 

 

 

Lokalizacja
Kategoria
Budownictwo infrastrukturalne
Uczestnicy projektu
Klient: Modzelewski & Rodek Sp. z o.o.

Budowa

Zdjęcia z fazy realizacji

Opis projektu

Rozwiązania PERI

Pracujesz nad podobnym projektem?

Pomożemy Ci go zrealizować.

Podparcie stropów grubości 100 cm – 130 cm przy użyciu wież ST100 o nośności 53,8 kN na każdą głowicę wieży. Na wieżach dźwigary VT 20 i GT 24 .
Podparcie stropów grubości 100 cm – 130 cm przy użyciu wież ST100 o nośności 53,8 kN na każdą głowicę wieży. Na wieżach dźwigary VT 20 i GT 24 .