You are on PERI's international website. Click here to switch to PERI USA. Click here to view all PERI websites.

Park & Ride w Ścinawie nad Odrą

Opis projektu

Lokalizacja: Ścinawa, Polska

W sąsiedztwie portu oraz drogi krajowej, w pobliżu mostu na Odrze powstaje parking w kształcie statku ze 122 miejscami postojowymi, jedną z dwóch stacji wypożyczania rowerów, przystankiem komunikacji zbiorowej, a także toaletami publicznymi zlokalizowanymi w dziobie całej konstrukcji. Ponadto zaplanowano nasadzenia zieleni, postawienie elektronicznych punktów informacyjnych oraz przeniesienie historycznego czołgu z centrum Ścinawy, który będzie stał na dziobie parkingu-statku.

Wymagania

  • Najwyższy standard wykonania powierzchni ścian w betonie architektonicznym.
  • Osiągnięcie ciekawej geometrii obiektu i ścian kadłuba statku w sprawdzonym deskowaniu 3D.
  • Rozwiązania gwarantujące najwyższe bezpieczeństwo realizacji w zakresie deskowań.
  • Mała powierzchnia składowa budowy wymagająca optymalnych rozwiązań i rotacji deskowań.

Klient

Zakład Inżynierii Lądowo-Wodnej "Jaz"

Korzyści dla klienta

  • Doświadczona kadra inżynierska PERI gwarantuje optymalne rozwiązania dla każdej potrzeby budowy. 
  • Sprawdzone rozwiązania systemów PERI zapewniają bezpieczny przebieg robót budowlanych. 
  • Systemy deskowań kompletne dla wymagań betonów architektonicznych.
  • Kadra rzemieślników PERI o wysokich umiejętnościach, wykonująca deskowania dla najbardziej skomplikowanych wymagań co do kształtu i jakości.
  • Logistyka dopasowująca się do wymagań planowanych dostaw i transportów wielkogabarytowych.

Rozwiązanie PERI

  • Przemyślane przez inżynierów PERI rozwiązania deskowań 3D dla skomplikowanej powierzchni kadłuba statku o wysokości dochodzącej do 6 m.
  • Nowy, sprawny w użytkowaniu system ścienny PERI MAXIMO zapewniający wysoki standard jakości odcisków betonu wraz z równomiernym układem otworów po ściągach.
  • Szerokie możliwości systemu bezpieczeństwa PROKIT dbającego o zdrowie i życie pracowników dzięki m.in. systemowemu rozwiązaniu podwyższenia barier.
  • Logistyczna obsługa klienta zapewniająca ciągłość planowanych robót budowlanych oraz transport wielkogabarytowy.