Zdjęcie: Bezpieczne i wydajne formowanie pylonów mostu na Wiśle MD7 w ciągu Trasy Nowohuckiej

Most MD-7 w ciągu drogi ekspresowej S7
Kraków, Polska

Nowa, imponująca przeprawa przez Wisłę powstaje po wschodniej stronie stolicy Małopolski w ramach drogi ekspresowej S7. Droga będzie pełnić funkcję obwodnicy Krakowa, prowadząc ruch tranzytowy z północy do autostrady A4. 

Dwunitkowy most wantowy MD-7

  • długość całkowita 700 m, 11 przęseł
  • podwieszone przęsło nurtowe długości 200 m
  • stalowe podłużnice z pomostem z płyt filigran
  • 4 pylony o wysokości 63 m w kształcie litery A
  • ramiona pylonów prowadzone po łuku o przekroju prostokątnym zwężającym się ku górze
  • przekrój ramion skrzynkowy do 2/3 wysokości, powyżej pełny

 

 

 

Lokalizacja
Kategoria
Budownictwo infrastrukturalne
Uczestnicy projektu
Klient: Strabag Sp. z o.o.

Budowa

Zdjęcia z fazy realizacji

Opis projektu

Zdjęcie: Bernadetta Cukrowicz-Brożyna, Kierownik Robót, STRABAG
Zdjęcie: Bernadetta Cukrowicz-Brożyna, Kierownik Robót, STRABAG
Bernadetta Cukrowicz-Brożyna
Kierownik Robót
Sposób rozwiązania deskowania pylonu zaproponowany przez PERI przyczynił się w znacznym stopniu do realizacji tego projektu. Deskowanie doskonale dopasowuje się do zmieniającego się przekroju poprzecznego ramion pylonu oraz zmiany ich pochylenia. ​Dzięki bezpiecznej i wygodnej pracy z samoczynnie wspinającym się deskowaniem PERI RCS uzyskuje się wysoką wydajność pracy.

Rozwiązania PERI

Pracujesz nad podobnym projektem?

Pomożemy Ci go zrealizować.

Zdjęcie: Bezpieczne i wydajne formowanie pylonów mostu na Wiśle MD7 w ciągu Trasy Nowohuckiej
Zdjęcie: Bezpieczne i wydajne formowanie pylonów mostu na Wiśle MD7 w ciągu Trasy Nowohuckiej