You are on PERI's international website. Click here to switch to PERI USA. Click here to view all PERI websites.

Dział Handlowy

Do głównych zadań w tym dziale należy przede wszystkim utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z dotychczasowymi klientami, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, doradztwo technologiczne w zakresie deskowań.

Przedstawiciel techniczno-handlowy (Szczecin)

Obszar działania: woj. wielkopolskie, lubuskie, zachodniopomorskie

Główne zadania: 

  • utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z dotychczasowymi klientami
  • poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów
  • doradztwo technologiczne w zakresie deskowań, projektowanie, bieżąca obsługa techniczna i handlowa budów obsługiwanych przez PERI
  • negocjowanie i kontrola realizacji warunków współpracy
  • koordynowanie realizacji projektów
  • uzupełnianie baz danych
  • tworzenie ofert, umów, raportów, statystyk oraz analiz
  • przygotowywanie prezentacji i zestawień
  • nadzór nad obiegiem faktur i płatnościami.

Wymagany profil:

  • doświadczenie w pracy w firmie z branży budowlanej (w firmie działającej w zakresie generalnego wykonawstwa bądź realizującej stany surowe obiektów zarówno kubaturowych, jak i mostowych)  będzie mile widziane
  • dodatkowym atutem będzie udokumentowane doświadczenie w biurze projektowym o charakterze konstrukcyjno-architektonicznym)
  • wykształcenie wyższe techniczne - kierunek budownictwo
  • bardzo dobra znajomość lokalnego rynku inwestycji budowlanych
  • zdolności organizacyjne, umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów handlowych
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego pozwalająca na swobodną komunikację
  • prawo jazdy kat. B
  • biegła (zaawansowana) obsługa programów pakietu MS Office oraz AutoCAD.

Oferujemy

  • pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku budowlanym
  • możliwość rozwoju zawodowego - udział w międzynarodowych szkoleniach
  • narzędzia pracy.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres: rekrutacja@peri.com.pl, w temacie e-maila proszę wpisać PTH. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. obsługi klienta (Miejsce pracy: Jaworzno)

Główne zadania:

  • wysokiej jakości obsługi klienta w zakresie techniczno-logistycznej realizacji projektów budowlanych
  • analiza potrzeb i oczekiwań klientów
  • przygotowywanie ofert, przedmiarów oraz dokumentacji handlowej
  • przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji oraz wprowadzanie danych do systemu
  • koordynowanie zamówień i procesów logistycznych
  • obsługa reklamacji
  • rozliczanie projektów oraz przygotowywanie zestawień, raportów i analiz.

Wymagany profil:

  • doświadczenie w pracy w firmie z branży budowlanej będzie mile widziane
  • wykształcenie techniczne lub wyższe z zakresu
  • budownictwa
  • samodzielność oraz umiejętność organizacji własnej pracy
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów i relacji biznesowych
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
  • prawo jazdy kat. B
  • zaawansowana obsługa programów pakietu MS Office oraz AutoCAD.

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku budowlanym
  • możliwość rozwoju zawodowego - udział w międzynarodowych szkoleniach
  • pakiet benefitów – ubezpieczenie, opieka medyczna, karta Multisport.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres: rekrutacja@peri.com.pl, w temacie e-maila proszę wpisać Specjalista ds. obsługi klienta. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. obsługi klienta (Miejsce pracy: Zabierzów k. Krakowa)

Główne zadania:

  • wysokiej jakości obsługi klienta w zakresie techniczno-logistycznej realizacji projektów budowlanych
  • analiza potrzeb i oczekiwań klientów
  • przygotowywanie ofert, przedmiarów oraz dokumentacji handlowej
  • przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji oraz wprowadzanie danych do systemu
  • koordynowanie zamówień i procesów logistycznych
  • obsługa reklamacji
  • rozliczanie projektów oraz przygotowywanie zestawień, raportów i analiz.

Wymagany profil:

  • doświadczenie w pracy w firmie z branży budowlanej będzie mile widziane
  • wykształcenie techniczne lub wyższe z zakresu
  • budownictwa
  • samodzielność oraz umiejętność organizacji własnej pracy
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów i relacji biznesowych
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
  • prawo jazdy kat. B
  • zaawansowana obsługa programów pakietu MS Office oraz AutoCAD.

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku budowlanym
  • możliwość rozwoju zawodowego - udział w międzynarodowych szkoleniach
  • pakiet benefitów – ubezpieczenie, opieka medyczna, karta Multisport.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres: rekrutacja@peri.com.pl, w temacie e-maila proszę wpisać Specjalista ds. obsługi klienta. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. obsługi klienta (Miejsce pracy: Koninko k. Poznania)

Główne zadania:

  • wysokiej jakości obsługi klienta w zakresie techniczno-logistycznej realizacji projektów budowlanych
  • analiza potrzeb i oczekiwań klientów
  • przygotowywanie ofert, przedmiarów oraz dokumentacji handlowej
  • przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji oraz wprowadzanie danych do systemu
  • koordynowanie zamówień i procesów logistycznych
  • obsługa reklamacji
  • rozliczanie projektów oraz przygotowywanie zestawień, raportów i analiz.

Wymagany profil:

  • doświadczenie w pracy w firmie z branży budowlanej będzie mile widziane
  • wykształcenie techniczne lub wyższe z zakresu
  • budownictwa
  • samodzielność oraz umiejętność organizacji własnej pracy
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów i relacji biznesowych
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
  • prawo jazdy kat. B
  • zaawansowana obsługa programów pakietu MS Office oraz AutoCAD.

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku budowlanym
  • możliwość rozwoju zawodowego - udział w międzynarodowych szkoleniach
  • pakiet benefitów – ubezpieczenie, opieka medyczna, karta Multisport.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres: rekrutacja@peri.com.pl, w temacie e-maila proszę wpisać Specjalista ds. obsługi klienta. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

O firmie

Jako wiodący producent na rynku techniki deskowań i rusztowań z obrotem 1 333 mln EUR za 2016 rok reprezentowani jesteśmy przez 8100 pracowników w ponad 95 krajach. PERI Polska od lat zajmuje czołowe miejsce w międzynarodowym rankingu spółek-córek PERI. Oferujemy pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku budowlanym, możliwość rozwoju zawodowego (w tym udział w zagranicznych szkoleniach), pakiet benefitów pozapłacowych oraz odpowiednie narzędzia pracy.

Kontakt

PERI Polska Sp. z o.o.
Dział Personalny
ul. Stołeczna 62
05-860 Płochocin
+48 22 7217 417
rekrutacja@peri.com.pl


Ważne

Prosimy o dopisanie do aplikacji poniższej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PERI Polska Sp. z o.o. moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.97 Dz. U. z 2002 r. 101, poz. 926 z późn. zm.)”.